Amenajarea interioara a magazinelor Arsis Vodafone înlocuiește ambianța care se baza pe cele două culori ale brandului – alb și roșu, în compoziții mai degrabă abstracte – introducând o nouă textură, lemnul natur, care devine laitmotivul intervențiilor de modernizare. Magazinele s-au transformat așadar pentru a stabili o relație mai apropiată cu publicul-țintă, care este invitat să examineze noile produse, să le testeze fără grabă și să se simtă bine în ambianța nou creată. Iluminatul discret, și de cele mai multe ori indirect, pune în valoare panourile și rafturile de expunere fără a obosi privirea. Panourile de mari dimensiuni sunt fixate în consolă pe o șină prinsă în perete, pe care sunt montate benzi LED care luminează ascendent și descendent peretele alb de fundal, astfel încât panourile de expunere devin ele însele obiecte expuse. Deși bogată cantitativ, nu oferta magazinului este criteriul esențial în alegerea cumpărătorilor, ci calitatea spațiului, modalitatea plăcută de prezentare și posibilitatea de a prelungi vizita atâta timp cât este necesar pentru luarea în liniște a unei decizii.
Toate materialele si fisierele grafice de pe acest website sunt protejate de legea drepturilor de autor, cu modificarile si completarile ulterioare, si nu pot fi reproduse fara acordul expres al SMAA, birou de arhitectura din Bucuresti specializat in proiectarea de locuinte individuale, ansambluri rezidentiale si design de interior si de produs, hoteluri si cladiri de birouri.